La Frontissa. Associació de Dones

Espai per compartir idees, coneixements i activitats

  • Mobilitzem-nos

    Defensem la democràcia i l'Estat de Benestar, llegint, produint i difonent informació sobre les causes i conseqüencies de la crisi econòmica i les solucions alternatives. Utilitzem les TIC per defensar els nostres drets.
  • Defensem la igualtat.

    Per a lluitar contra la violència masclista, defensem les polítiques d' igualtat
  • Jo decideixo. Jo desobeeixo

  • Donart 2017. Roser Oter Blasco. Habitar dins del Cor

Denunciem el feminicidi i els silencis

Posted by lafrontissa a 21/12/2016

 

img-20161221-wa0018

 

 

 

Van matar a una prostituta

i no vaig dir res perque jo no soc prostituta.

Van matar a una captaire

i no vaig dir res perque jo no soc una captaire.

Van matar a una lesbiana
i no vaig dir res perque jo no soc una lesbiana.

Van matar a una drogadicta
i no vaig dir res perque jo no soc una drogadicta.

Van matar a una estranjera
i no vaig dir res perque jo soc de casa.

Van matar a una divorciada
i no vaig dir res perque jo no estic divorciada.

Van matar una dona que no havia posat denuncia
i no vaig dir res perque jo no tinc problemes de parella.

Van matar una dona que havia posat denuncia

i no vaig dir res perque jo no soc policia.

Van matar una dona sense estudis
i no vaig dir res perque jo tinc el certificat

Van matar una metgessa
i no vaig dir res perque jo no tinc estudis superiors.

Van matar una trans
i no vaig dir res perque jo no les entenc.

Van matar una mare i els seus fills
i no vaig dir res perque jo no soc mare ni tinc fills.

Van matar una dona jove
i no vaig dir res perque jo no soc jove.

Van matar una dona gran
i no vaig dir res perque jo no soc gran.

Van matar a una amiga i al seu company
i no vaig dir res perque no sabia qué dir.

El seu ex va matar la meva dona devant meu,
i no vaig dir res, perque vaig ser el següent,

i tampoc cap home va dir res.

Versió lliure del poema de M.Niemöller feta per Pepa Castelló .

Anuncis

Deixa un comentari

 
